tisdag 24 augusti 2010

Nytt läsår, nya möjligheter

Ett nytt år står för dörren och jag har lyckats få lite färre undervisningstimmar till förmån för studier :). Det ska bli skönt att få lite mer tid till att höja kompetensen. Jag ska nu sätta tänderna i det som restar i mitt projektarbete och se till att det blir klart inom kort.

Vad har då hänt som kan vara noterbart under sommaren? Det jag har reagerat på är att Google Docs har fått en rejäl ansiktslyftning när det gäller nya funktioner. Nu finns de flesta grundläggande funktionerna i ett enkelt gränssnitt. För övrigt väntar jag ivrigt på den stabila releasen av Moodle 2.0.

1 kommentar:

  1. Kul att läsa att Google Docs förbättrats. Jag har inte använt det de senaste månaderna och har längtat efter den där ansiktslyftningen. ;-)

    SvaraRadera